جاري تحميل ... عالم ماوراء الطبيعة

قصص رعب.افلام رعب . قصص رعب حقيقية . قصص رعب حدثة بالفعل . عالم ماوراء الطبيعة . اقوي قصص الرعب 2020. اقوي افلام الرعب .فيلم رعب . قصص مرعبة . قصص حقيقية . قصص وعبر . قصص صوتية . افلام رعب

احدث الافلام والقصص المرعبة

إعلان في أعلي التدوينة

قصص رعب

لعنة الساحر

لعنة الساحر

لعنة الساحر 


ازيكم كل متابعين عالم ماوراء الطبيعة قصة النهارده غير اي  قصه عادية لانها  حقيقية من شب اسمو علاء من الارياف القصة بعنوان ساحر الاعيون ....... انا علاء 21 سنة قصه بتبدء لما كان عندي 18 سنه انا بسكن في مدينه ريفية وكل اللي فيها ولاعندهم علم ولا دين يمكن انا بفهم شوية عنهم لان انا كملت لحد 3 ثانوي في بلد جنبنا كان في البلد عندنا ساحر كبير اسمو ثمول ودا كان من اكبر الساحرة عندنا لدرجه انو كانت كل البلد بتروحلو اللي عايزه تعمل عمل لدي واللي عايزه تفك العمل من علي دي واللي عايزه تتجوز واللي عايزه تنجب اي حد كان عايز اي حاجه في البلد لنفسو او ياذي حد كان يروحلو وانا كنت مستغرب اوي الناس دي بس مكنتش حاطط في دماغي لحد ماكمان البلد اللي جنبا بئي في ناس تجيلو وانا قررت اني اروح واكدب عليه في اي حاجه فيا واشوف هيعمل ايه قررت اني اروح النهارده الساعه 8 بليل وفضلت طول اليوم قاعد بفكر اي الكذبه اللي هكدبها عليه ويصدقها لحد ماجت الساعه 8 وكنت وصلت لفكره كويسه جدا اني اقولو اني عايز اتجوز وعايزه واحده تحبني ووصلت  فعلا عنده ناس كتير قاعده وانا بصراحه كنت زهقت قولت انا ماشي وابقي احجز تاني يوم وانا قايم  لقيت واحده شدتني

وقالت يلا دورك جه شيخنا مستنيك جوا اتفضل دخلت الاوضه اللي كان فيها الساحر رحتها غريبه كائني داخل قبر وشكلها غريب قلبي مكنش مستريح بس مكنش ينفع ارجع ووصلت لحد المكان اللي قاعد في الساحر وقالي اتفضل ياعلاء وقولتلو نعم علاء انت عرفت اسمي منين قالي انا اعرف كل حاجه انا ارتبكت وفي دماغي بقول يعني انت عارف انا جي ليه قاطع افكاري وقالي قولي مشكلتك اقدر اسعدك ازاي قولتلو انا مفيش بنت بتفضل معايا وانا شب وعايز اتجوز وكل مااكلم واحده تسبني وسمعت انك بتجلب الحبيب وكنت عايز واحده علشان اتجوزها وتكون بتحبني قالي طلبك سهل والحل عندي بس في شروط لازم تمشي عليها الاول علشان طلبك دا يتحقق قولتلو الفلوس اللي انت عايزها هدهالك قالي مش فلوس بس قولتلو امال في اي تاني قالي حاجات هتعملها علشان اسيدنا يرضو عليك ويحققو طلبك قولتلو ايه اللي مطلوب مني قالي اولا هتاخد العمل دا وتروح لوحده لسه ميته قريب وتحط العمل دا تحت دماغها وتقول الكلام اللي مكتوب في الورقه دي وانت في القبر واداني الورقه ببص فيها مش فاهم حاجه قولتلو ازاي هقول كدا وانا مش عارف اقرء الكلام اللي مكتوب فيها قالي متخفش هتعرف لما تعمل اللي قولتلك عليه وبعد ماتعمل كدا  هتطلع قدام القبر وتدفن الشعره دي وتجيلي بعد ماتعمل كدا ب٤٨ ساعة يلا المقبله انتهت وقام دخل غرفة تانيه وانا مشيت ومعايا الحاجات دي ولما خرجت من الاوضه الناس كلها بتبص عليا نظرتهم غريبه لحد ماخرجت من عندو خالص وعمال افكر اي دا وانا هعمل كدا فعلا وهبقا زي الناس الجاهله دي طب ماانا عايز اعرف دا فعلا حقيقي ولا كذب ولا سحر انا هعمل كدا علشان اشوف .. بس دا حرام بردو وهبقا خسرت ديني لا انا مش هعمل كدا ومش هروحلو تاني خلاص وادي الحاجه اهي حدفت الحاجه في الترعه ومشيت ودخلت البيت وكنت مرهق جدا وقولت انام  صحيت مخضوض وانا بصرخ وبقول لا لا بلاااااش كنت بحلم بحاجه غريبه حلمت اني النار في كل حته حوليا في كل مكان والساحر واقف بعيد وانا واقف جنبو شوفت نفسي واقف جنبو والساحر طلع حاجه عامله زي السكينه كلها دم وضربني بيها وانا بقولو بلااااش وصحيت من النوم وفضلت افكر ايه دا ايه اللي بيحصلي دا ممكن يكون علشان انا خايف منو ودا حلم عادي وكملت يومي عادي بس حصل حاجه فنص اليوم كنت قاعد مع صحابي علي قهوه وبنتكلم وشوفت حاجه سوده واقفه جنب حد من صحابي فضلت بصص عليه شكلو كلو اتغير وبئي شكل الساحر وحسيت بحراره شديده جدا في وشي وبكلم صحابي علشان اسئالهم محدش فيهم بيرد عليا وكلهم بصين ورايا وتعبرات وشهم بصدمه غريبه بصص ورايا كان في خيال اسود كبير واقف ورايا واختفي اول ماببصت عليه واحد من صحابي قال حد شاف اللي انا شوفتو دا كلهم قالو اااااااه ايه دا ياعلاء  ممكن تقول ايه دا مش انت بردو راحت للساحر علشان تشتغلو واحنا قولنالك بلاش سبتهم ومشيت ورواحت البيت وفضلت قاعد افكر ايه اللي بيحصلي دا وليه كل دا لحد مانمت وصحيت علي صوت صرخاااات جيه من الشارع قومت بسرعه اشوف في ايه البيت اللي جنبا ولع والبلد وفي حاجات غريبه بتحصل وساعتها قولت انا لازم اروح للساحر دا واعرف عايز مني ايه وليه بيعمل معايا كدا نزلت بسرعه وانا رايح ومتعصب جدا ودخلت علي الساحر ودخلت الاوضه وبزعق وبقولو انت عايز مني ايه بصي بصه قلبي فضل يدق بسرعه قالي اقفل الباب وصوتك يكون واطي وانت بتتكلم معايا وتعالا اقعد بدون رد فعل عملت كدا قولتلو انت ليه بتعمل معايا كدا قالي علشان لماجتلي مقولتليش الحقيقه وكنت عايز تشتغلني علشان تشوف انا بعرف اعمل حاجه ولا لا وانا قولت اعرفك ايه مش عجبك بردو ولا ايه قولتلو خلاص عرفت انا اسف علي كل اللي عملتو دا قالي تعرف انا ليه شغال كدا هو انت فاكر اني شغال كدا بمذاجي انا كل اللي بعملو دا مجبر عليه وبسبب اني كنت زيك كدا عندي فضول والشغل دا لعنه والساحره اللي كنت بشتغلو اللعنه بتعتو صابتني ومن ساعتها وانا بشوف حاجات ولازم اسمع كلامهم علشان ماموتش او اسلم دا لحد هما هيختاروه ومبروك انت كسبت اللعنه دي ومن النهارده هتبقا مكاني ومش هتقدر ترجع في دا ولا هتقدر تتكلم مع حد علي حاجه لحد ما يجي حد تاني وساعتها انت هتقولو بردو تقدر تمشي وهما هيعرفوك كل حاجه انا ااااااايه مش فاهم حاجه لعنه ايه وانا مكان ايه وهما مين قالي هما اللي بيظهرولك هتعرف في الوقت المناسب كل حاجه خرجت من عندو وانا مش فاهم حاجه وكتبت كل اللي حصل معايا وانتو قولو اعمل ايه .. 
الوسوم:

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إعلان في أسفل التدوينة

إتصل بنا

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *